Федеральний інститут інтелектуальної власності Швейцарії звернувся до суду з метою запобігти використанню логотипу Jagermeister для інших товарів, крім пляшок алкоголю і предметів. Такі обмеження Інститут обґрунтовував тим, що зображення логотипу ображає релігійні уподобання деяких споживачів.
Олень і хрест між його рогами, зображені на логотипі Jagermeister, пов’язані з історією святого Губерта, який жив у восьмому столітті. Він був завзятим мисливцем, і внаслідок цього часто залишав без уваги свої релігійні обов’язки. Одного разу під час полювання перед ним з’явився олень з хрестом між рогами, та голос велів святому Губерту повернутися до своїх обов’язків.
Однак Федеральний адміністративний суд у Санкт-Галлені відхилив це звернення. Не дивлячись на те, що історія логотипу дійсно ґрунтується на старовинній християнській казці, сьогодні середньостатистичний споживач безумовно асоціює зображення з продукцією Jagermeister. На думку швейцарських суддів активне використання даного зображення компанією Jagermeister згодом послабило його релігійний характер, і тому таке зображення не може нікого образити.
Таким чином, Jagermeister може використовувати свій логотип в Швейцарії не тільки для алкогольних напоїв та одягу, але і щодо будь-якої рекламної діяльності та продукції, а також щодо косметики, мобільних пристроїв і телекомунікаційних послуг.
Джерело: https://www.swissinfo.ch/