Перевірка торговельної марки
Пошук на схожість та тотожність; аналіз відповідності критеріям охороноздатності ДетальнішеРеєстрація торгової марки
Оформлення, подання та супроводження заявки на ТМ (бренд, знак, логотип) в Україні; процедура, ціна і строки ДетальнішеРеєстрація торговельної марки для домену .UA
Оформлення, подання та супроводження заявки на домен «.ua»; процедура, ціна і строки ДетальнішеПодолання відмови в реєстрації торговельної марки
Захист ваших інтересів у зв’язку з відмовою (попередня відмова – це ще не «все пропало»!) ДетальнішеПродовження торговельної марки
Продовження строку дії зареєстрованої марки; порядок, ціна, строки ДетальнішеЛіцензія на торговельну марку
Комерціалізація ТМ, оформлення ліцензійного договору; види ліцензій ДетальнішеПродаж та переоформлення торговельної марки
Оформлення та реєстрація договору про передачу прав на ТМ; ціна, строки ДетальнішеЗаперечення проти реєстрації торговельної марки
Протидія реєстрації ТМ, що порушує ваші права; строки подання заперечень, вартість ДетальнішеВизнання торговельної марки добре відомою
Виведемо ваш відомий бренд на найвищий рівень охорони – набуття статусу well-known trademark ДетальнішеМіжнародна реєстрація торговельної марки
Реєстрація вашої марки за кордоном; подання міжнародної заявки за Мадридською системою; строки та вартість ДетальнішеРеєстрація торговельної марки в США
Отримання правової охорони на вашу ТМ в США; особливості процедури, строки, вартість ДетальнішеРеєстрація торговельної марки в ЄС
На ваш вибір, – чотири способи отримати правову охорону на бренд в Євросоюзі ДетальнішеРеєстрація торговельної марки в Польщі
Отримання охорони вашої ТМ в Республіці Польща; порядок, вартість, строки ДетальнішеРеєстрація торговельної марки в Великобританії
Реєстрація вашого бренду в UK; ціна, строки, особливості охорони на Британських заморських територіях ДетальнішеРеєстрація торговельної марки в Китаї
Отримання правової охорони на вашу марку в КНР; процедура, ціна, строки, територія охорони ДетальнішеМоніторинг торговельних марок
Відстеження заявлених ТМ; переваги моніторингу, умови проведення та вартість ДетальнішеМіжнародна класифікація товарів і послуг
45 класів товарів та послуг – оберіть класи, відносно яких хочете зареєструвати свою ТМ ДетальнішеТорговельна марка (синоніми: логотип, бренд, trademark, ТМ, знак для товарів та послуг, товарний знак, знак обслуговування, фірмовий знак) – це позначення, яке відрізняє товари та послуги одних осіб від товарів та послуг інших осіб.
Торговельна марка може бути:
- словесною (складається із слів, літер, цифр),
- зображувальною (представляти собою малюнок або окремі зображувальні елементи);
- комбінованою (поєднувати в собі словесні та зображувальні елементи);
- об’ємною (наприклад, у вигляді пакування товару, флакону для парфумів, позначення марки автомобіля);
- звуковою (наприклад, позивні радіостанцій, музичні заставки);
- представляти собою колір або поєднання кольорів.
Торговельна марка може бути заявлена у певних кольорах або без претензії на колір (в чорно-білому зображенні). У деяких державах, наприклад, в Україні, у Туреччині, позначення, зареєстроване без претензій на колір, дає можливість власнику надалі використовувати дане позначення у будь-якому кольоровому поєднанні.
Хто може зареєструвати торговельну марку?
- фізична особа;
- юридична особа;
- декілька фізичних та/або юридичних осіб.
В Україні для фізичних осіб не вимагається підтвердження їхнього статусу підприємця, тобто торговельна марка може бути зареєстрована на громадянина, незалежно від того, чи є він (вона) або не є суб’єктом господарської діяльності.
Для чого потрібна реєстрація торговельної марки?
Реєстрація позначення здійснюється з метою отримання його володільцем виключних майнових прав інтелектуальної власності, серед яких:
– право на використання торговельної марки;
– право дозволяти її використання;
– право перешкоджати та забороняти її неправомірне використання.
Разом із тим, зареєстрована торговельна марка має інші переваги:
– тільки поряд із зареєстрованою торговельною маркою можна ставити символ ®, що демонструє надання правової охорони;
– зареєстрована торговельна марка стає своєрідною гарантією якості продукції, що виготовляється, та підвищує довіру з боку споживачів;
– тільки зареєстрована торговельна марка може бути об’єктом майнової оцінки та предметом договору про передачу (купівлю-продаж) прав на неї;
– зареєстрована торговельна марка може бути внеском до статутного капіталу компанії, її нематеріальним активом, зарахованим на баланс (та відповідно таким, що збільшує вартість компанії).
Права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчуються свідоцтвом про реєстрацію.
Реєстрація торговельної марки може відбуватися в межах наступних процедур:
- національної – подання відповідних документів на реєстрацію в кожній країні окремо, в тому числі і в Україні;
- міжнародної – подання документів до Всесвітньої організації інтелектуальної власності для реєстрації знака за кордоном, в одній або одночасно в кількох країнах (див. послугу
- Однак, трапляються випадки, коли торговельна марка активно використовується протягом десятків років і стала відома споживачам. У цих випадках вона може бути визнана добре відомою внаслідок розгляду відповідних документів, поданих до Апеляційної палати або до суду.